Gondoltam, ha valaki a típus megvételén gondolkodik, jól jöhet egy kis gyors számolás.
Persze annyira szakadt autót szinte lehetetlen választani, hogy ez mind kelljen bele:
- Teljes futómű felújítás (ez így szinte lehetetlen sok meghibásodás):
* 16 szilent felújítás: 48eFt
* 12 gömbfej felújítás: 84eFt (a lengéscsillapítók végén lévő is benne)
* 4 stabilizátor szár új: 22eFt
* 2 kormányösszekötő új: 11eFt
- Vezérmű lánc csere V8-nál (készletben: 4 láncfeszítő, 4 lánc, 4 láncvezető, tömítések, főtengely szimmering): 120eFt
- Kötelező szervíz (26eFt):
* Levegőszűrő, olajszűrő, benzin szűrő (készlet): 12eFt
* 7L 5w30 Ford specifiáció szerinti olaj: 14eFt
- Automata váló olajcsere (28eFt):
* szűrő + tömítés: 8eFt
* 6l "Mercon V" olaj: 20eFt
A fentiekből látható, hogy nem olyan olcsó mint egy Opel Corsa, de nincs is horror árban egy ilyen autó fenntartása. Munkadíjat persze nem árt rászámolni, de pl a kötelező szervíze egyszerű, bárki megcsinálja egy nyugalmasabb szombaton.
A stab. száraimra még várok Angliából, a héten meg kell jönnie. A scannert (vettem végül is egy újat, ami nyomtat meg kv-t főz) holnap röffentem be és felrakom az Aston Martin futómű fotókat.